Grupo ILSE separadorseparador Noticias separadorseparador Solicitud de colaboracionesvacio

Solicitud de colaboraciones

14/02/2011

La revista con referato Empedocles: European Journal for the Philosophy of Communication solicita artículos para un número especial dedicado a "interpersonal communication and social interaction"

Los editores invitados son Pekka Isotalus (University of Tampere) y Owen Hargie (University of Ulster) y servirá de lanzamiento para la revista en diciembre de 2011. La convocatoria especifica: "we welcome proposals for articles that explore contacts and bonds between people, whether in private or public contexts, whether maintained face-to-face or mediated via communication technologies. The articles can focus on interpersonal relationships; group and team communication; conversational organisation; verbal and nonverbal communication; language and social interaction; intercultural dimensions; public speaking; radio and television performance; rhetoric; argumentation; persuasion and mutual influence; communicative competence and interpersonal skills; ethnography of speaking; and, other related approaches to human social interaction". Hay que enviar un artículo de entre seis mil y ocho mil palabras a Pekka Isotalus (pekka.isotalus ARROBA uta.fi) y Owen Hargie (ODW.Hargie ARROBA ulster.ac.uk) antes del 15 de junio de 2011.