Grupo ILSE separadorseparador Noticias separadorseparador Conferencia LISO 2013vacio

Conferencia LISO 2013

09/10/2012

Entre el 10 y el 12 de mayo de 2013 se celebrará la 19th Annual Conference on Language, Interaction, and Social Organization (LISO), de tema "Power, Conflict, Inequality", en la Universidad de California en Santa Barbara

El envío de resúmenes estará habilitado a partir de diciembre de 2012. Según la página del evento, "The LISO conference promotes interdisciplinary research and discussion in the analysis of naturally occurring human interaction. Papers will be presented by national and international scholars on a variety of topics in the study of language, interaction, and culture. The papers primarily employ analysis of naturally occurring data drawing from methodologies that include conversation analysis, discourse analysis, ethnographic methods, ethnomethodology, interactional linguistics, and interactional sociolinguistics".